Viser opslag med etiketten SPONSOR. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten SPONSOR. Vis alle opslag

søndag den 10. december 2017

MINDER SAT I RAMME - RABATKODE TIL CEWE ( SPONSORERET)

~ Søndagsprojekt - indretning af billedvæg  ~


Der er snedrys i min have, og jeg har brugt søndagen på at dimse rundt i min stue. Jeg har snart boet her i 5 måneder - møblerne har fået en plads, men mine vægge har stået hvide indtil i dag. 

Måske husker I, jeg før har skrevet om personlig fotokunst ( lige her ) - Det er jeg stadig vild med med, og har derfor i samarbejde med Cewe - fået printet et par af mine fotografier som plakater

Et billede siger mere end tusind ord, og jeg synes, et hjem får personlighed, når der hænger noget på væggene. Derfor havde jeg også sommerfugle i maven, da jeg pakkede mine plakater ud. 


~ Søde H i Barcelona ~

Jeg har altid grinet lidt af portrætbilleder, der ofte hænger i bedsteforældres hjem - men nuy, hvor er det dejligt med kærlighed på væggen. Hector smiler nu til mig, også på de dage han ikke er herhjemme. 


~ Favoritter ~

Jeg bestilte plakaterne lige HER og modtog dem blot efter et par dage - resultatet er virkelig pænt og lækkert printet. Jeg har modtaget billederne i gave fra Cewe, men som I ved, er min holding og ord altid mine helt egne, og jeg vil tilføje, at jeg helt sikkert vil bestille flere billeder derfra! - Jeg vil nemlig gerne have flere af mine Kinaoplevelser sat i ramme!

Hvis I også  har lyst til at hænge personlig kunst på væggen, eller måske printe til en skøn julegave, har jeg fået lov, at give de første 200 af jer 20%  (ekskl. levering) -  frem til 16/1-2018.

20% RABATKODE : CEWEHELTALDELES ( skrives ved betaling og 20% fratrækkes ved kassen)


Dejlig søndag til jer og glædelig 2 advent!









~ Her bor vi   ~




Follow from / Facebook / Bloglovin' / Instagram

tirsdag den 28. juni 2016

MIN LATELY-LISTE ♥


Argh jeg kan ikke slippe af med jet-lag og falder i søvn når jeg putter Hector hver aften, og så er jeg tilmed løbet ind i en omgang sommerforkølelse, suk! Men tunge skyer, nyseri og juni-regn slår ikke mig ud, jeg har fine arrangementer i sigte, og jeg har netop samlet lidt glimt fra den sidste tid - Juni har været fyldt med farver!

 Jeg har været til fest i Latiner-kvarteret, hvor byen var pyntet i de små gader, og der var boder og skøn summen af glade mennesker.
Jeg har også drukket skøre øl hos Galleri Grisk - der netop har fået nye über-lækre og rå lokaler - Det er blevet SÅ fedt! 
  


  Jeg har besøgt Interiørfabrikken, hvor jeg faldt for den meget fine ananasskål - Jeg overvejer stadig, om den ikke skal hjem til mig at bo! - Er den ikke skøn!? ;)
- Der er i øvrigt helt vildt mange fine ting i butikken - I kan se billeder derfra lige HER 



 Jeg har også tilføjet en lys bærfarve til min sommergarderobe - Jeg fandt nemlig en smuk kimono fra H&M's undertøjsafdeling - jeg kunne slet ikke stå for farven, den er let og blød og perfekt til en strandtur. Der er flere billeder af den lige HER 
I øvrigt har jeg de sidste par aftener bladret udsalgs-finheder på nettet, og pønser på et stort lækkert indlæg til jer snart!



  Sidst men ikke mindst har jeg forkælet min mor med kræs til ganen. - Hun havde passet Hector og leget krigslege, puslespil og Ninjago-lego - og det var tid til snak og nipsemad.

- Jeg modtog for nyligt en hyggelig pakke fra Den Gamle Fabrik - med 3 nye syltetøjsvarianter. - Egentlig spiser jeg sjældent syltetøj, da det ofte bliver for sødt, men da de skrev til mig, at varianterne var med Jamaica Rom, skotsk whiskey og cognac ( say what!! :D ) - sagde jeg selvfølgelig ja tak til at prøve dem!:) De er ikke så søde som så meget marmelade, men en smag af let syrlige bær og rund eftersmag af rom, whiskey og cognac - Jeg er særligt vild med den med Jamaica rom og etikette-farven er også pæn, det tæller jo også! ;) - I kan læse mere om de 3 nye varianter lige HER.    


Go' aften til jer  


Jeg har modtaget et produkt som en gave - 
I får altid min helt egen og ærlige holdning dertil - 
Læs mere lige her








Follow from / Facebook / Bloglovin' / Instagram

torsdag den 24. marts 2016

BESØG HOS GLIMTENDE JEWLSCPH - OG EN RABATKODE!


Jeg har haft lidt Mille-tid og været rundt i Århus med kaffe i hånden og solbriller på. Jeg har besøgt en ny lille butiksperle i Latinerkvarteret - JEWLSCPH, der har så mange fine og glimtende sager. 

Jeg fik lov at kigge, røre og prøve smykkerne, og jeg blev altså lidt som et barn i en slikbutik, for der er så mange ting, der taler til min smag. 
Designeren Mai Maaniche har virkelig sans for lækre små detaljer, farver og former. Der er smykker til hver en smag, og jeg er vild med det romantiske islæt, der er kombineret med noget råt! 


Alle smykkerne er lavet i sterling sølv - og der er forgyldte smykker med op til 24 karats guld, rosa guld eller oxideret sølv. Hertil prydes flere designs med ægte ædelsten og diamanter. 

Jeg fik kyndig vejledning i, hvordan jeg kan bruge smykkerne til at fremhæve mine øjne, min hals eller blot toner der passer til mig. Faktisk kan man på hjemmesiden se, hvilke smykker der passer til hvilken ansigtsform, hårfarve, øjenfarve osv. - Særligt de blå og de røgfarvede sten fangede mit øje. 


Jeg bruger få og enkle smykker i hverdagen - de små ørestikker med glimtende sten kunne sidde på mig hver dag - se mere lige her . En rå halskæde som denne, passer også til min stil. 


Den lille smiley er min favorit - den kunne jeg simpelthen ikke stå for - den minder mig på en måde om 90'erne - og med den om halsen, kan jeg vist kun få en fin dag! :)  

Hvis I har lyst til at se flere smykker fra JEWLSCPH - Kan I besøge hjemmesiden lige her. I kan også besøge butikkerne: 
Aarhus, Klostergade 3, Aarhus C
København, Blegdamsvej 104a, Østerbro.

I forbindelse med mit besøg, har jeg fået en fin rabatkode til jer. - Hvis du er faldet for et eller flere smykker kan du i begge butikker og på hjemmesiden bruge rabatkoden "Mille" og få 20% på dit køb! 


Happy midweek, søde jer!


Reklame - Indlægget er lavet i samarbejde med JELWSCPH




Follow from Facebook / Bloglovin' / Instagram

onsdag den 11. marts 2015

JUKSEREI - DEN FINESTE GIVEAWAY!

Godmorgen! :) Det er forår, bloggen fylder 3 år, og endelig kan jeg løfte sløret for den her lækre giveaway, for at fejre det hele. Den lille halskæde + øreringe er fra Jukserei. Et unikt firma med enkle og lette smykke designs. 
- De mange smykker er designet af dygtige Chanette, der for 3 år siden slog rødder i Berlin, og derfra kreerer hun de mange finheder. Jeg er vild med det enkle udtryk, de tynde små kæder, der smyger sig ind til huden. 
Jeg er særligt vild med den her Pipe Necklace  og Curved Ear Stud - som èn af jer altså nu kan være heldig at vinde! 

Jeg kan slet ikke vise jer med billeder, hvor fine de små sølvsmykker er - Jeg glæder mig til at sende dem ud til den heldige vinder. 

Giveaway til en heldig rad!
Jukserei - 1 Pipe necklace og Curved Ear Studs
- Alt, I skal gøre, er at skrive en hilsen her i indlægget og husk jeres e-mail, så jeg kan få fat i vinderen ;) 
-Jeg trækker en vinder mandag den 23 marts! 


Nu drøner jeg af sted på arbejde, ha' en dejlig dag <3 

Hvis I vil kigge lidt nærmere på det spændende udvalg fra Jukserei, kan I finde dem her: 


UPDATE: Vinderen er trukket!
Giveawayen er lavet i samarbejde med Jukserei.

søndag den 18. januar 2015

EN SMUK E-BOG OG EN LÆKKER GIVEAWAY!

I samarbejde med L’Oréal

Da jeg var en lille pige, var mit hår helt hvidt og klippet i playmobil-frisure med lige pandehår og page. Da jeg blev lidt ældre, blev den hvide hjelm til en helt kortklippet drengefrisure. Så kort at min egen mor engang kiggede i et foto album og udbrød " hvem er han"? !!! - Da jeg blev teenager, og til nu, har mit hår været langt og jeg kan godt lide det sådan, det er måske blevet min "signatur" :) Førhen gik jeg meget med det nede, men nu sidder det næsten altid i en hestehale. Uden at jeg egentlig bruger særligt meget tid på mit hår, er det en stor del af mig og mit udseende.   

Garnier/L'Oréal og Lahme Kommunikation har sammen stablet en eksklusiv E-bog på benene, der handler om hår! Foruden fine billeder og farver, giver den viden om hårfarvning, pleje, inspiration og tips og interviews fra skønne kvinder, der fortæller hvad deres hår betyder for dem. 

Ta' over og læs den fine e-bog lige HER!


I de kolde og mørke vinterdage virker mit hår altid mere trist og elektrisk end om sommeren, hvad med jeres? - Der er klar-parat-forårshår-på-vej; udover at tippe jer den fine e-bog, har jeg nemlig fået lov at udlodde en lækker goodiebag til en heldig vinder ;) 




GIVEAWAY: 
  • To stk af den samme hårfarve Olia efter eget valg - du kan se farverne lige her
  • Hele Garnier Response Marvellous Nectar-serien med shampoo, balsam, hårkur og hårolie.
  • Fructis stylingpakke med volume hairspray, Volume XXL Mousse, Fix & Freeze Spiking Gel og Shine Wax.

Hvad enten I har kort hår, langt hår, lyst hår, mørkt hår, krøllet hår eller strittehår - skriv en kommentar og jeres mail her i indlægget og en heldig vinder bliver trukket mandag den 26 januar 2015! ;)

<3



I am tipping a great e-book about hair - the link is in Danish but check out the beautiful pictures and drawings right here . I am lucky to throw a GIVEAWAY with nice hairproduct, however it is for people living in Dk only. 

tirsdag den 28. oktober 2014

EN SØNDAG MED BRUNCH, KAF' OG MODESNAK!

Kaffe på kander, ingefærshots og skønt selskab prægede min søndag til et humør i superligaen. Brunch er bare mit yndlingsmåltid, og derfor boblede min mave af glæde, da Brunchtid spurgte, om jeg ville teste deres koncept. Brunchtid bringer maden anrettet lige til døren, og alt, man næsten selv skal sørge for, er gæster. 
- Jeg inviterede de søde bloggere fra FU - der heldigvis gerne ville komme :) 

Maden kom ca. 1 time før gæsterne, og jeg blev vildt imponeret over anretningen på skiferplader, det ser råt og lækkert ud. Jeg havde bestilt en "Tøsebrunch" - der rummer lidt af hvert til smagsforkælelse.


Bordet dækkede jeg med efterårsfarver fra nedfaldne blade, glas med guldkanter og små lyserøde pakker til gæsterne. Når maden bliver bragt, og man ikke skal gøre meget andet end at varme et par fade og stille det hele på bordet, er der tid til at gøre andre ting klar til dagen - Og nåh ja, det skal også lige nævnes, at jeg løb rundt som en "skoldet skid" og støvsugede det meste af formiddagen - Man har faktisk lidt sommerfugle i maven, når 7 bloggere kommer på besøg med deres kamera! :) 

Tøsebrunchen faldt i go' jord hos alle, og der var snik-snak på kryds og tværs.



Hvis jeg skal invitere til større arrangementer igen, vil jeg helt sikkert bruge Brunchtid. Det betyder rigtig meget, at man ikke skal stå i køkkenet før, under og efter et besøg! Og det var virkelig en skøn søndag - En hyggelig samling, da vi alle er forskellige og heller ikke kender hinanden så godt endnu. Men det er netop det, der er rart ved at ses i hjemmelige rammer - man kommer hurtigt til at tale godt sammen, om alt og intet, og så er det som værtinde bare dejligt at se, hvordan gæsterne hurtigt sidder i skrædderstilling i sofaen og bare er!

<3


Pictures from last Sunday -  "Brunchtid" kindly asked me to test a brunch-concept with my friends. I invited girls from FU to join my brunch. We had a nice day and I really like this concept of food brought to the door. All you have to do is to invite guests. I prepared the table with autumn leaves and small "pressies" for everyone. It was a nice day and a great meal!

torsdag den 25. september 2014

PHFORMULA - DER ER DØMT "MILLE-TID"!

De sidste par uger har jeg brugt lidt mere "beauty-tid" på badeværelset, end jeg plejer. Jeg har nemlig fornøjelsen at teste 3 forskellige cremer fra pHformula. Som I måske ved, har jeg på det seneste haft en travl tid med arbejde i Kina og en del hverdags-gøren, så er det altså rart, at sætte lidt "Mille-tid" af med forkælelse til MIG;) PHformular bliver brugt til behandlinger på mange hud-klinikker rundt i landet, og nu står der også lidt på min hylde :)


Jeg havde faktisk ikke hørt om mærket før, det er vist ikke så kendt herhjemme, mens det er anerkendt rundt i verden. Det er spansk-ejet gennem flere generationer og bliver produceret på et laboratorium i Barcelona. Cremerne er fremstillet og udviklet af hudlæger gennem mange års forskning - Der er b.l.a. fokus på at behandle hud-aldring, pigmentforandringer, acne og kronisk rødme.
PHformula er fri for parabener, og det er et must, når jeg vælger cremer! 

De tre produkter, jeg tester, er:

1 - N.E.C.K Recovery 
- Den opstrammer og udglatter huden på halsen. 
Jeg kan godt have en tendens til at glemme at smøre min hals, så jeg synes, det er helt luksus at have en creme kun til det område :)

2 - E.Y.E Recovery 
- Den udglatter de små linjer omkring øjnene og har en opstrammende effekt. 
Cremen virker fugtgivende og føles blød og nem at smøre ud.

3 - C.C. Creme med mere end optisk effekt.
Ansigtscreme med en lille smule farve, der trænger ind i huden og giver glød.  Desuden indeholder den solbeskyttende faktor, ikke så man kan undvære solcreme i høj sol, men mere så man er beskyttet i det daglige lys. Den virker rigtig fin - jeg har brugt den i stedet for foundation og blot tilført lidt solpudder over, da light-farven er en anelse for lys til mig.  

- Egentlig har min hud ikke de store udsving, jeg vil betegne den som "normal" - men da jeg var gravid, gik den ret meget amok med knopper og rødme. Og når vinterens kulde bider i kinderne, kan jeg også godt se det på mit ansigt. 
Som skrevet har jeg kun brugt cremerne et par uger - men min hud virker dejlig blød - Jeg glæder mig til at se en eventuel forskel om en måneds tid.

Hvis I har lyst, kan I læse mere om pHformula lige her
Nærmeste forhandler kan findes her.  

Jeg er spændt på at høre, om I mon kender til mærket?
Go' aften til jer <3


I am testing 3 beauty products from pHformular - A Spanish brand of products which protect and heal the skin. You can read about the products right here. 


Jeg har modtaget produkterne for at teste dem.
Ord og meninger er altid helt og aldeles mine egne!

søndag den 1. december 2013

LIDT JULERIER!












Weekenden startede med, at lille H blev syg med feber og røde kinder, og senere kom Manden hjem og han var også dårlig... Jeg er heldigvis sluppet uden om sygdom (knock-knock), og i løbet af weekenden er de to "stakler" også livet lidt op igen.
Min mor har været på besøg til hygge og klip, lidt julepynt er fundet frem, og i dag har vi tændt lys og spist adventsgrød til morgenmad. Urtekram har nemlig spurgt, om vi ville teste et par af deres lækre økologiske opskrifter fra deres fine side Livet er meget mere ! :) I dag fik vi derfor en lækker krydret og økologisk grød med svesker, æbler, appelsin og nødder. Det mindede mig om, da jeg var barn, og min mor indførte "en grøddag om ugen". Adventsgrøden smager af JUL og giver en go' mæthedsfornemmelse. Det smagte dejligt og det er fint med lidt afvekslende morgenmad. Alle sanser er nu blevet kørt i den rette julestemning
- Glædelig 1. december til jer <3








Nogle produkter til dette indlæg er sponsoreret,
 men billeder og ord er helt og aldeles mine egne! 




Follow from / Facebook / Bloglovin' / Instagram


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...