~ Min lille søde hjælper ~
En samling sommerminder fra ferierullen med Hector. 3 uger med fokus på at koble af og være nærværende med mit yndlingsmenneske. Vi har været ude fra morgen til aften, og dagene flød sammen, præcis som jeg håbede. Vi har besøgt cirkus Summarum, været ved stranden, spist hjemmelavede burgers, cyklet efter gammeldags is med guf og fået solkysset hud.
Vi har nu boet i vores lille hus i et år. Det var vores første sommerferie sammen, sådan bare os to. Der er en første gang for alting - særligt når livet ændrer sig. Jeg kan ikke se mig helt fri af at misunde venner og kollegaer for at rejse på sommerferie som familie. Når Hector blev puttet om aftenen, var der stille på min terrasse, men når det er sagt, har jeg nydt dagene og tiden mere end jeg har gjort i flere år, sådan helt ind i maven. - Dét kombineret med det fine sommervejr har opladet mine batterier.
Jeg er tilbage på mit arbejde, heldigvis knus-elsker jeg også hverdagen, og det var rart også at komme retur til den. I ugen der kommer, går det løs med modemesse i KBH - Må I få en dejlig uge!