Argh jeg kan ikke slippe af med jet-lag og falder i søvn når jeg putter Hector hver aften, og så er jeg tilmed løbet ind i en omgang sommerforkølelse, suk! Men tunge skyer, nyseri og juni-regn slår ikke mig ud, jeg har fine arrangementer i sigte, og jeg har netop samlet lidt glimt fra den sidste tid - Juni har været fyldt med farver!
♥ Jeg har været til fest i Latiner-kvarteret, hvor byen var pyntet i de små gader, og der var boder og skøn summen af glade mennesker.
Jeg har også drukket skøre øl hos
Galleri Grisk - der netop har fået nye über-lækre og rå lokaler - Det er blevet SÅ fedt!
♥ Jeg har besøgt Interiørfabrikken, hvor jeg faldt for den meget fine ananasskål - Jeg overvejer stadig, om den ikke skal hjem til mig at bo! - Er den ikke skøn!? ;)
- Der er i øvrigt helt vildt mange fine ting i butikken - I kan se billeder derfra lige
HER
♥ Jeg har også tilføjet en lys bærfarve til min sommergarderobe - Jeg fandt nemlig en smuk kimono fra H&M's undertøjsafdeling - jeg kunne slet ikke stå for farven, den er let og blød og perfekt til en strandtur. Der er flere billeder af den lige
HER
I øvrigt har jeg de sidste par aftener bladret udsalgs-finheder på nettet, og pønser på et stort lækkert indlæg til jer snart!
♥ Sidst men ikke mindst har jeg forkælet min mor med kræs til ganen. - Hun havde passet Hector og leget krigslege, puslespil og Ninjago-lego - og det var tid til snak og nipsemad.
- Jeg modtog for nyligt en hyggelig pakke fra
Den Gamle Fabrik - med 3 nye syltetøjsvarianter. - Egentlig spiser jeg sjældent syltetøj, da det ofte bliver for sødt, men da de skrev til mig, at varianterne var med Jamaica Rom, skotsk whiskey og cognac ( say what!! :D ) - sagde jeg selvfølgelig ja tak til at prøve dem!:) De er ikke så søde som så meget marmelade, men en smag af let syrlige bær og rund eftersmag af rom, whiskey og cognac - Jeg er særligt vild med den med Jamaica rom og etikette-farven er også pæn, det tæller jo også! ;) - I kan læse mere om de 3 nye varianter lige
HER.
Go' aften til jer ♥
Jeg har modtaget et produkt som en gave -
I får altid min helt egen og ærlige holdning dertil -