Viser opslag med etiketten SKØNHED. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten SKØNHED. Vis alle opslag

søndag den 13. november 2016

VINTER BEAUTY - MINE FAVORITTER!

Åh altså! - På trods af jeg både spiser vitaminer, dagligt drikker stærke ingefær og citron-shots og virkelig føler mig ovenpå og frisk - Så blev det altså min tur til at blive fanget af influenzamonsterets onde favn. De sidste par dage har været ret øv.. - Jeg har sovet så mange timer, at jeg næsten fik ondt i ryggen, og jeg måtte aflyse et arrangement, som jeg havde glædet mig til! Piv - Men nu er jeg endelig i bedring - Jeg håber, det var årets eneste tur... Og at I er gået fri!?

Søndag er jo min yndlingsblogge-dag, og jeg har glædet mig til endelig at klikke herind og dele lidt billeder - men kameraet har også ligget stille - derfor har jeg samlet en fortsættelse på lidt af mine vinterfavoritter - Et par af dem delte jeg faktisk sidste vinter hos søde Emma - men det er favoritter, som altså lander på mine hylder år efter år!

~ 1 // Stella Mc Cartney  2// Eight Hour  3 // Trilogy Rosehip  4 // Estee Lauder  5 // Essie ~


1) Ligesom moden er mørkere og mere dyb om vinteren, er min absolut bedste "vinterduft" det samme. Den er fra Stella McCartney, og den er dyb uden at være for krydret, og så har den kant! Et enkelt lille pift af den giver exstra boost til følelsen af "go-rock-the-world-woman!" 

2) Blæsten og kulden gør læberne tørre, og derfor har jeg brug for en ekstra god læbepomade. Elizabeth Arden Eight Hour Lip Protectant er en favorit - den har en smuk bær-nuance som farver læberne let. 

3)
Til ansigtet tilføjer jeg hver vinter Trilogy Rosehip Oil til min dagcreme – jeg blander et par dråber sammen med cremen til både ansigt og hals. Det giver ekstra fugt til huden og reparerer vinterskader og små rynker.

4)
Lidt glød i ansigtet pynter, og i vinterhalvåret hjælper Estee Lauder Bronze Goddess mig med lidt farve på kinderne. Det giver liv i den vinterblege hud og minder allermest om gløden fra forårets gyldne solstrejf. 

5)
Hvis ikke det var, fordi neglene skal have luft, ville jeg have dem farvet hver dag. En slags accessory der passer til årstiderne og min stil. Om vinteren bruger jeg mørke nuancer - for tiden er jeg vild med to lag af Essie 50  - En helt dyb, mørk bordeaux farve.


Dejlig uge til jer, 















Follow from / Facebook / Bloglovin' / Instagram



tirsdag den 29. december 2015

MY BEAUTY FAVORITES!



Vi er tilbage fra jul i det sønderjyske, og jeg har pakket engle, hjerter og juletræspynt i en kasse. - Der er købt tulipaner og vi er ved at genfinde hverdagen. Det lykkedes mig at glemme mit kamera, men imens det finder vejen tilbage til Århus - har jeg fundet et billede fra søde Emmas blog. For et par uger siden spurgte hun, om jeg ville dele et par beauty favorites. 
Vi er selvfølgelig enige om, at skønhed kommer indefra - og glans af skønhed ofte kommer med store smil, kys og tid sammen med de allerbedste. - Men derudover tipper jeg 5 favoritter lige HER    

Fridagene bruges på indehygge i dasetøj. Jeg har læst Astrid Lindgren fortællinger for Hector, han fik en tyk bog i julegave. Jeg spiser avokadomadder og kæmpe-appelsiner og bekæmper det sukkermonster, der i juledagene blev flittigt fodret med konfekt og sprøde klejner. I eftermiddag vil jeg sy puder til sofaen - og så er der planlagt en gåtur og kaffe i byen med min veninde.  - Det her ferie kan også skrives på en liste af favoritter! ;) 


Vil I dele en eller flere af jeres beauty - favorites? Det vil jeg elske at læse <3




Follow from Facebook / Bloglovin' / Instagram



onsdag den 11. marts 2015

JUKSEREI - DEN FINESTE GIVEAWAY!

Godmorgen! :) Det er forår, bloggen fylder 3 år, og endelig kan jeg løfte sløret for den her lækre giveaway, for at fejre det hele. Den lille halskæde + øreringe er fra Jukserei. Et unikt firma med enkle og lette smykke designs. 
- De mange smykker er designet af dygtige Chanette, der for 3 år siden slog rødder i Berlin, og derfra kreerer hun de mange finheder. Jeg er vild med det enkle udtryk, de tynde små kæder, der smyger sig ind til huden. 
Jeg er særligt vild med den her Pipe Necklace  og Curved Ear Stud - som èn af jer altså nu kan være heldig at vinde! 

Jeg kan slet ikke vise jer med billeder, hvor fine de små sølvsmykker er - Jeg glæder mig til at sende dem ud til den heldige vinder. 

Giveaway til en heldig rad!
Jukserei - 1 Pipe necklace og Curved Ear Studs
- Alt, I skal gøre, er at skrive en hilsen her i indlægget og husk jeres e-mail, så jeg kan få fat i vinderen ;) 
-Jeg trækker en vinder mandag den 23 marts! 


Nu drøner jeg af sted på arbejde, ha' en dejlig dag <3 

Hvis I vil kigge lidt nærmere på det spændende udvalg fra Jukserei, kan I finde dem her: 


UPDATE: Vinderen er trukket!
Giveawayen er lavet i samarbejde med Jukserei.

torsdag den 25. september 2014

PHFORMULA - DER ER DØMT "MILLE-TID"!

De sidste par uger har jeg brugt lidt mere "beauty-tid" på badeværelset, end jeg plejer. Jeg har nemlig fornøjelsen at teste 3 forskellige cremer fra pHformula. Som I måske ved, har jeg på det seneste haft en travl tid med arbejde i Kina og en del hverdags-gøren, så er det altså rart, at sætte lidt "Mille-tid" af med forkælelse til MIG;) PHformular bliver brugt til behandlinger på mange hud-klinikker rundt i landet, og nu står der også lidt på min hylde :)


Jeg havde faktisk ikke hørt om mærket før, det er vist ikke så kendt herhjemme, mens det er anerkendt rundt i verden. Det er spansk-ejet gennem flere generationer og bliver produceret på et laboratorium i Barcelona. Cremerne er fremstillet og udviklet af hudlæger gennem mange års forskning - Der er b.l.a. fokus på at behandle hud-aldring, pigmentforandringer, acne og kronisk rødme.
PHformula er fri for parabener, og det er et must, når jeg vælger cremer! 

De tre produkter, jeg tester, er:

1 - N.E.C.K Recovery 
- Den opstrammer og udglatter huden på halsen. 
Jeg kan godt have en tendens til at glemme at smøre min hals, så jeg synes, det er helt luksus at have en creme kun til det område :)

2 - E.Y.E Recovery 
- Den udglatter de små linjer omkring øjnene og har en opstrammende effekt. 
Cremen virker fugtgivende og føles blød og nem at smøre ud.

3 - C.C. Creme med mere end optisk effekt.
Ansigtscreme med en lille smule farve, der trænger ind i huden og giver glød.  Desuden indeholder den solbeskyttende faktor, ikke så man kan undvære solcreme i høj sol, men mere så man er beskyttet i det daglige lys. Den virker rigtig fin - jeg har brugt den i stedet for foundation og blot tilført lidt solpudder over, da light-farven er en anelse for lys til mig.  

- Egentlig har min hud ikke de store udsving, jeg vil betegne den som "normal" - men da jeg var gravid, gik den ret meget amok med knopper og rødme. Og når vinterens kulde bider i kinderne, kan jeg også godt se det på mit ansigt. 
Som skrevet har jeg kun brugt cremerne et par uger - men min hud virker dejlig blød - Jeg glæder mig til at se en eventuel forskel om en måneds tid.

Hvis I har lyst, kan I læse mere om pHformula lige her
Nærmeste forhandler kan findes her.  

Jeg er spændt på at høre, om I mon kender til mærket?
Go' aften til jer <3


I am testing 3 beauty products from pHformular - A Spanish brand of products which protect and heal the skin. You can read about the products right here. 


Jeg har modtaget produkterne for at teste dem.
Ord og meninger er altid helt og aldeles mine egne!

mandag den 17. juni 2013

SMUKKE ØRERINGE FRA FRAGMENT!










Jeg har glædet mig til at vise jer de her øreringe, som jeg bare måtte eje - jeg blev helt paf, da jeg til markedet i Designcellerne så alle de flotte smykker fra FRAGMENT. Jeg kunne faktisk næsten ikke beslutte mig, hvilke jeg skulle købe. Jeg synes, smykkerne er så fine med det let indianske islæt over sig, meget feminine og smukke.
 Ditte, som designeren hedder, sidder med en rolig hånd og samler alle de bittesmå perler til hvert eneste smykke - jeg er vildt imponeret og bare utrolig glad for mine øreringe, de har stort set siddet i mine ører, siden jeg købte dem! ;)


I bought these beauties at the market I went to a few weeks ago, I have almost worn them every day since. I think all the things from FRAGMENT are beautiful. It was very hard to choose which ones to buy :) 









Follow from / Facebook / Bloglovin' / Instagram
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...