Godmorgen ♥
I dag har jeg en fridag - den er pakket med lidt praktiske
gøremål, kaffe og tid med verdens bedste lille H. Vi skal bage kransekage og nok også kravle under en dyne til sofa-flimmer-tid.
- December lakker mod ende, nu står vi her igen - med et år
der er rullet forbi og et nyt, der står klar. Jeg har hængt en fin kalender på
væggen, og jeg glæder mig til at skrive kommende arrangementer og eventyr ind
derpå. Det har været et begivenhedsrigt år! - Jeg har spist med pinde i Kina i
flere omgange, været på forårstur til Barcelona og haft travle men spændende
arbejdsdage i London. Vi har også været på landevejen med vores lillebitte
campingvogn og fået blæst håret igennem i Nordjylland. Jeg har prioriteret tid
med familie og venner og nydt timer i min fineste yndlingsby, Aarhus.
- Jeg
plejer at lave en kavalkade af billeder fra hver måned af året der gik
- men som nogle af jer måske har bemærket eller endda læst mellem
linjerne herinde, har 2016 faktisk heller ikke været et helt nemt år for
mig! - Nogle måneder var mit kamera kun meget lidt fremme.
Hvis jeg går tilbage til
sidste års
nytårs-hilsen var det med spænding og glæde jeg så frem til 2016
- men desværre blev forskellige forhindringer lagt ud for mig og min lille
familie i årets løb - vi har haft måneder, hvor dagene har været triste, og jeg
har ikke altid følt mig sådan "helt til stede". Jeg har haft lyst til
at dele tanker og ord herinde, men alligevel holdt igen, fordi jeg ikke før har
skrevet den slags dybe og personlige indlæg. - Meningen med det her lille
fotounivers, har altid været at dele farver og magi fra min verden - billeder
som måske kan inspirere eller bringe smil. - Selvom jeg måske ikke skriver det
ordret og mine billeder ofte er fyldt med pasteller - så tænker jeg, I ved, at
her altså også kan være sure sokker, rod og ja, ind imellem triste eller bare
"leverpostejsdage", hvor hverdags-trummerum kører som en mekanisk
maskine. Faktisk rigtig mange!
For et par uger siden skulle jeg gentegne mit
års-abonnement her på helt&aldeles. Tanken om at lukke bloggen ned har
strejfet mig i løbet af året - fordi jeg ikke har følt mig helt tilstrækkelig.
- Jeg har flere indlæg der stadig ligger i kladde - hvor jeg har haft lyst til
at blogge, men alligevel blevet ramt af en slags usikkerhed. Jeg ved ikke
hvorfor, men jeg bebrejder de "tunge dage"! - Nå, men da jeg fik
mailen omkring gentegning af siden, var jeg alligevel ikke i tvivl - jeg er
slet ikke parat til at opgive min lille kreative legeplads! Faktisk tværtimod
har jeg, måske mere end nogensinde før, lyst til at dyrke mine kreative
interesser og dele glimt med jer.
- Det kan godt være, at blog-frekvensen ikke har været så
høj, og energien og lysten til at dele billeder og ord ikke altid har været der
- men jeg har kunnet følge, at I er mange der trofast klikker herind, og det
har seriøst gjort mig helt rørt! - TAK søde jer - det betyder mere end I ved! ♥
Det skal ikke lyde som om det har regnet hele mit år, for
det har det ikke - og jeg sidder altså heller ikke og græder i et hjørne - slet
ikke!! :) - Faktisk blev jeg helt glad indeni af at kigge mine billeder fra det
forgange år igennem! - Jeg glæder mig til at hoppe ind i et nyt år - jeg har
ingen forventninger eller vilde planer - det er et stort hvidt lærred der skal
fyldes med farver!
Jeg håber, I får en fantastisk nytårsaften med de
allerbedste - vi blogges ved på den anden side ;)
RIGTIG GODT NYTÅR!
~ ♥ ~